Skip to main content

Χριστογεώργος Σχεδιασμός Συσκευασίας

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Η οικογένεια Χριστογεώργου παράγει υψηλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα από το 1924. Με έμπνευση την ρετρό αισθητική της πρώτης επιγραφής της εταιρείας και στόχο να αντικατοπτρίζει την κλασική και διαχρονική αξία του ονόματος δημιουργήσαμε το νέο brand.
Η οικογένεια Χριστογεώργου παράγει υψηλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα από το 1924. Με έμπνευση την ρετρό αισθητική της πρώτης επιγραφής της εταιρείας και στόχο να αντικατοπτρίζει την κλασική και διαχρονική αξία του ονόματος δημιουργήσαμε το νέο brand.
Σχεδιασμός συσκευασίας κρέμας γιαουρτιού ρυζόγαλου pecora nera
Η νέα εικόνα ολοκληρώνεται με την σειρά συσκευασιών για προϊόντα κρέμας όπως κρέμα βανίλιας, κρέμα σοκολάτας και ρυζόγαλο. Το νέο brand όφειλε να αναδείξει την καταγωγή του, να μας θυμίσει τις συνταγές του παππού Βασίλη πίσω στο χρόνο.
Η νέα εικόνα ολοκληρώνεται με την σειρά συσκευασιών για προϊόντα κρέμας όπως κρέμα βανίλιας, κρέμα σοκολάτας και ρυζόγαλο. Το νέο brand όφειλε να αναδείξει την καταγωγή του, να μας θυμίσει τις συνταγές του παππού Βασίλη πίσω στο χρόνο.

The packaging design for “Christogeorgos dairy products” has been selected to showcased into the “Packaging Of The World” | www.packagingoftheworld.com

Ως συνέχεια της παράδοσης επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε την συγκεκριμένη καλλιγραφική τυπογραφία, με σκοπό να επικοινωνήσουμε μια αισθητική εμπνευσμένη από τα παλιά Αθηναϊκά καταστήματα ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας της δεκαετίας του 1950.
the logo
σχεδιασμός συσκευασίας κρέμας pecora nera design studio
Σχεδιασμός λογοτύπου pecora nera design studio
Σχεδιασμός συσκευασίας κυπελάκι κρέμα σοκολάτα  pecora nera design studio
Σχεδιασμός συσκευασίας ρυζόγαλου  pecora nera design studio
Σχεδιασμός συσκευασίας κυπελάκι κρέμα βανίλια  pecora nera design studio
Ο σχεδιασμός των συσκευασιών βασίζεται σε pale χρωματικούς τόνους που αποπνέουν μια καθαρότητα. Βασικό στοιχειό των συσκευασιών αποτελεί η φωτογραφία της κρέμας που έχει ληφθεί από επάνω δίνοντας έτσι έμφαση στο ίδιο το προϊόν.
Η έντονη χρήση της τυπογραφίας και τα στοιχεία των πρώτων υλών συνθέτουν μια συσκευασία με δροσιστικό και ανάλαφρο ύφος που ταυτόχρονα επικοινωνεί τα πλεονεκτήματα του προϊόντος.