Το δημιουργικό μας γραφείο ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό συσκευασίας για την «limited edition» σειρά πέντε γεύσεων της επιχείρησης Μαλλιόπουλος, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού παραδοσιακού λουκάνικου «ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ».
Το δημιουργικό μας γραφείο ολοκλήρωσε τον σχεδιασμό συσκευασίας για την «limited edition» σειρά πέντε γεύσεων της επιχείρησης Μαλλιόπουλος, με σκοπό την προώθηση του ελληνικού παραδοσιακού λουκάνικου «ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ».
Για την δημιουργία του brand name κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, επιλέγοντας την ονομασία ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ με στόχο το ποιοτικά βραβευμένο αυτό προϊόν (από τον διεθνή οργανισμό iTQi) να διαφημίζεται και να αυτοπροσδιορίζεται μέσα από την ονομασία του.
Για την δημιουργία του brand name κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, επιλέγοντας την ονομασία ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ με στόχο το ποιοτικά βραβευμένο αυτό προϊόν (από τον διεθνή οργανισμό iTQi) να διαφημίζεται και να αυτοπροσδιορίζεται μέσα από την ονομασία του.
The packaging design for “Pyrgiotiko Sausages” has been selected to showcased into the “Packaging Of The World” | www.packagingoftheworld.com
Η οπτική επικοινωνία του brand συμπληρώθηκε σχεδιαστικά με το αναγνωρίσιμο και γεωγραφικά περιγραφικό σύμβολο του πύργου.
origin
Το δημιουργικό κινείται σε ασπρόμαυρους τόνους, που αναδεικνύουν της φυσικότητα του υλικού της συσκευασίας, ενώ οι διακριτικές εντάσεις των προϊοντικών χρωμάτων του χρυσού, του κόκκινου, του πορτοκαλί, του μοβ και του πράσινου, διαφοροποιούν τα επιμέρους προϊόντα οπτικοποιώντας τις διαφορετικές γεύσεις.
packaging design
Για την τυπογραφία της συσκευασίας ΠΥΡΓΙΩΤΙΚΟ επιλέξαμε τον συνδυασμό μιας γεωμετρικής και μιας monospaced γραμματοσειράς με απλό χαρακτήρα, ώστε να διατηρηθεί μια αρμονική οπτική ισορροπία μεταξύ του λογοτύπου και των υπόλοιπων στοιχείων της συσκευασίας.
Με μεγάλο μέρος του εμπορικού ανταγωνισμού (ακόμη και μερικών «delicatessen» συσκευασιών), να αρκείται σε μια συνηθισμένη & απλή λύση παραθύρου-κοπτικού, είτε σε σχήμα κύκλου είτε σε κάποιο άλλο κοινό γεωμετρικό σχήμα, επιλέξαμε τη διαφοροποίηση και τη μοναδικότητα, μέσα από έναν ισχυρό συμβολικό τρόπο οπτικής προσέγγισης, εμπνευσμένο από την τοποθεσία και την γεωγραφία της συγκεκριμένης περιοχής. Έτσι προτείναμε και σχεδιάσαμε το σχήμα παραθύρου-κοπτικού με τέτοιο συνδυαστικό τρόπο ώστε να αντιπροσωπεύει τα βουνά της περιοχής και ταυτόχρονα να δημιουργεί το αρχικό γράμμα “Μ” της εταιρείας Μαλλιόπουλος.