Hey. Please wait still loading

Image

kardamo

comfort cuisine

Image

OUR ROLE

Branding and Visual communication design

CLIENT

Spyros & Panagiotis Kompogiannitis

DATE

15/07/2018

Description

To εστιατόριο Κάρδαμο βρίσκεται στην Καλαμάτα, στην παλιά περιοχή του παλιού σιδηροδρομικού σταθμού. Η περιοχή της Πελλοπονήσου και πιο συγκεκριμμένα της Καλαμάτας, έχει αναπτυχθεί τουριστικά τα τελευταία χρόνια με αυξημένη επισκεψιμότητα τόσο σε εσωτερικό τουρισμό όσο και σε τουρίστες του εξωτερικού. Το εστιατόριο Κάρδαμο προχώρησε σε μία αναβάθμιση τόσο της γενικότερης εικόνας εστιατορίου όσο και του brand name του. Άξονάς αυτής της αναβάθμισης ήταν η επιθυμία των αδερφών Κομπογιαννίτη να διαχωρίσουν το εστιατόριό τους από την κατηγορία των μεζεδοπωλείων εντάσσοντάς το απόλυτα και αυστηρά στην κατηγορία “Δημιουργικής Κουζίνας” & “Comfort Food”, οι οποίες ανταποκρίνονται πλήρως στο μενού και στο γενικότερο ύφος του εστιατορίου. Στο δημιουργικό μας γραφείο ανατέθηκε το rebranding του λογοτύπου και του συνόλου της εταιρικής ταυτότητας του εστιατορίου, καθώς επίσης και των σχετικών εφαρμογών που εντάσσονται σε αυτήν. Ενώ την επιμέλεια για την μελέτη, τον σχεδιασμό και την συνολική ανακαίνιση των χώρων του εστιατορίου είχε η διακοσμήτρια Βίλλυ Κουμάνη.Από την πρώτη κιόλας συνάντησή μας με τους αδερφούς Σπύρο & Παναγιώτη Κομπογιαννίτη μας επικοινωνήθηκε η επιθυμία τους για την δημιουργία ενός λογοτύπου το οποίο θα πρέπει να είναι φιλικό, περιγραφικό αλλά ταυτόχρονα και συμβολικό τόσο στο όνομα και στην παράδοση του εστιατορίου, όσο και στην ποιοτική δημιουργικότητα της κουζίνας του. Πηγή έμπνευσης για το σύμβολο του λογοτύπου αποτέλεσαν η κουτάλα και η κατσαρόλα, συμβολίζοντας ευθέως την κουζίνα ενώ ταυτόχρονα μέσα από τον σχεδιαστικό συνδυασμό τους δημιουργήθηκε μία οπτική παραπομπή και αναφορά στον καρπό του Κάρδαμου που αποτελεί και το όνομα του εστιατορίου, διατηρώντας με αυτό τον τρόπο το στοιχείο της συνέχειας και της αναγνωρισιμότητας της συγκεκριμένης επιχείρησης στην πόλη της Καλαμάτας και στην γενικότερη περιοχή της νότιας Πελοποννήσου. Για την τυπογραφία του λογοτύπου επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε μία Slab Serif γραμματοσειρά με πατούρες και κεφαλαία γράμματα, εναρμονισμένη οπτικά στο concept και στον σχεδιασμό του λογοτύπου, αποπνέοντας κύρος, φιλικότητα στην παράδοση τόσο του εστιατορίου όσο και στην πόλη της Καλαμάτας.

Cardamon restaurant is located in the Southern part of Peloponnese - Greece by the old railway station in the city of Kalamata. The area of south Peloponnese and more specifically the municipality of Kalamata shows a significant increase in visitors from the mainland and also global touristic visitors. The restaurant owners took the decision of proceeding in a both visual and interior space rebranding. Motivated by their will to totally separate the Cardamon restaurant brand name from all the Greek taverns that are located in the city, and positioning it in the categories of “CUISINE” and “COMFORT FOOD” that are truly represented by the restaurant’s creative and quality dishes. The rebranding of Kardamo identity was assigned to our design studio, as well as all brand identity’s visual applications, while the interior design of the restaurant was assigned to Villy Koumani who is an interior designer at Kalamata city. From our initial communication with Spyros and Panagiotis Kompogiannitis, we understood their desire for a new logotype that had to be friendly, descriptive but also should express a symbolism towards both the restaurant’s heritage and the creative quality cuisine it represents. Our source of inspiration when conceiving and designing the logo’s icon was the creative combination of 2 strong cuisine symbols. The symbol of the cooking spoon and the symbol of the cooking pot. The visual combination of both symbols was designed in such way in order to present a direct reference towards the cardamon seed that the restaurant adopted its name from. That resulted a successful approach to the owners primary request of continuing the recognition of the KARDAMO brand name in the vast touristic area of South Peloponnese and more especially in the city of Kalamata. For the typography of this rebranding we chose to use a modern Slab Serif font in capital letters, that is visually harmonised towards the developed design and concept in order for the logotype to enhance and represent the level of prestige and professionalism the restaurant has achieved.