Hey. Please wait still loading

Image

christogeorgos

dairy products

Image

OUR ROLE

Branding & Packaging

CLIENT

Nikolaos Christogeorgos

DATE

10/11/2018

Description

Η οικογένεια Χριστογεώργου παράγει υψηλής ποιότητας γαλακτοκομικά προϊόντα από το 1924. Με έμπνευση την ρετρό αισθητική της πρώτης επιγραφής της εταιρείας και στόχο να αντικατοπτρίζει την κλασική και διαχρονική αξία του ονόματος δημιουργήσαμε το νέο brand. Η νέα εικόνα ολοκληρώνεται με την σειρά συσκευασιών για προϊόντα κρέμας όπως κρέμα βανίλιας, κρέμα σοκολάτας και ρυζόγαλο. Το νέο brand όφειλε να αναδείξει την καταγωγή του, να μας θυμίσει τις συνταγές του παππού Βασίλη πίσω στο χρόνο. Ως συνέχεια της παράδοσης επιλέξαμε να χρησιμοποιήσουμε την συγκεκριμένη καλλιγραφική τυπογραφία, με σκοπό να επικοινωνήσουμε μια αισθητική εμπνευσμένη από τα παλιά Αθηναϊκά καταστήματα ζαχαροπλαστικής και αρτοποιίας της δεκαετίας του 1950. Ο σχεδιασμός των συσκευασιών βασίζεται σε pale χρωματικούς τόνους που αποπνέουν μια καθαρότητα. Βασικό στοιχειό των συσκευασιών αποτελεί η φωτογραφία της κρέμας που έχει ληφθεί από επάνω δίνοντας έτσι έμφαση στο ίδιο το προϊόν. Η έντονη χρήση της τυπογραφίας και τα στοιχεία των πρώτων υλών συνθέτουν μια συσκευασία με δροσιστικό και ανάλαφρο ύφος που ταυτόχρονα επικοινωνεί τα πλεονεκτήματα του προϊόντος.

Since 1924 Christogeorgou family has been producing high quality dairy products. Inspired by company’s initial retro brand name design, we created a series of packaging for products such as vanilla cream, chocolate cream and rice paddy. Company’s brand name was chosen to be used in all products in order to highlight the origin of Grandpa Vassili’s old family recipes, that go really back in time. It was for this reason why we chose the specific calligraphic typography, on the intention of communicating design references as they were used in old Athenian pastry & bakery shops in the decade of 1950. The packaging design is aesthetically clean and chromatically based on pale tones. One of these packaging series fundamental concept decisions, was to present each product with a photograph taken from above emphasizing the product itself. The intensive use of typography as well as the additional selected design materials, created a clean and light packaging that clearly reflects and directly communicates each product’s specific benefits.