Hey. Please wait still loading

Image

vassilis adamopoulos

Photography

Image

OUR ROLE

Identity

CLIENT

Vassilis Adamopoulos

DATE

19/02/2015

Description

Όταν ένα πάθος γίνεται εταιρική ταυτότητα. Δεν είναι πολύς καιρός που ο φίλος και πελάτης Βασίλης Αδαμόπουλος ανέθεσε στο δημιουργικό μας γραφείο τον επανασχεδιασμό του λογοτύπου του. Επιθυμία του ήταν ένα λογότυπο που θα τον συνάρπαζε και όχι κάτι απλά ωραίο και σχεδιαστικά άρτιο. Η ανάγκη του για ένα λογότυπο το οποίο θα απεικόνιζε την προσωπικότητα του κάθε φορά που θα υπέγραφε με αυτό τις φωτογραφίες. Επίσης ένα δεδομένο το οποίο ανέβασε το επίπεδο δυσκολίας του συγκεκριμένου project ήταν η οδηγία για την απουσία κάθε εύκολα αναγνωρίσιμου φωτογραφικού στοιχείου (όπως για παράδειγμα διάφραγμα, κάμερα κ.α.) Ένας φωτογράφος λοιπόν που δεν ήθελε να δείχνει φωτογράφος... Αυτό κι αν ήταν πρόκληση! Μέσα από τις συναντήσεις μας, μία αποκάλυψη υπήρξε για εμάς η δημιουργική σπίθα που αναζητούσαμε. Δεύτερο πάθος μετά την φωτογραφία ήταν τα αεροπλάνα. Έτσι, μέσα από μια μινιμαλιστική προσέγγιση σχεδιάσαμε το αρχικό γράμμα του επωνύμου του, συνδυάζοντάς το με 2 οριζόντιες γραμμές που αντιπροσωπεύουν τα φτερά του αεροπλάνου. Ο κύκλος που περικλείει το σύμβολο αποτελεί μία αόριστη αναφορά στο κυκλικό στοιχείο του φωτογραφικού φακού.

Turning a passion to a brand. It was not long time ago that our friend and client photographer Vassilis Adamopoulos, assigned our studio to redesign his logo. He communicated his desire for a logo that should conquer him and not just something beautiful and well designed. He needed to see him self in it, every time he signed his photos with it. He also raised the difficulty lever for us by not allowing the use of any easily recognizable photographic element such us shutter and etc. So, a logo for a photographer that didn’t wanted to look like a photographer… That was challenging enough for us! During a meeting he revealed us his second passion behind photography. Airplanes. That was inspiring enough. It was the sparkle we seeked. We used the letter A as the first letter from his last name, with a minimalistic approach combined with 2 horizontal lines that represent the airplanes winds. The embracing circle was used as a lens abstract reference.